wtorek, 4 marca 2014

Beksa


"Nie rozmawiam z nikim, z nikim sie nie dzielę"
 Nowa piosenka Artura Rojka. Pierwsza opublikowana z płyty "Składam się z ciągłych powtórzeń".
Premiera albumu wiosną 2014.

Powiem szczerze. Jeśli pozostałe piosenki utrzymają poziom "Beksy", to płyty jestem niesamowicie ciekawy.
Co w tym songu niesamowitego? Kurcze, no... zaskoczenie. Coś nowego, świeżego (być może wydaje mi się tak przez to, że jeszcze "mało chleba zjadłem").

"Beksa" jest przykładem, że bez Myslovitz Rojek ciągle jest wielki. Zresztą przyznam szczerze... Na rozbracie Artura z zespołem, narazie zdaje się więcej zyskiwać ten pierwszy.
Wprawdzie pełna ocena możliwa będzie dopiero po premierze "Składam się z ciągłych powtórzeń", ale już w tej chwili stwierdzam, że "Beksa" podoba mi się bardziej niż którakolwiek z piosenek z "1.577" Myslovitz.

Polecam zwłaszcza miłośnikom polskiej muzyki alternatywnej.

Nash ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz